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标题: full-time position as Operations Assistant [打印本页]

作者: h.resource    时间: 2019-9-30 16:45
标题: full-time position as Operations Assistant
Local company having an office downtown Montreal is currently looking for a motivated and stable person to fill a permanent and full-time position as Operations Assistant.
In this capacity, the employee assumes the following responsibilities:
-              Maintain up-to-date databases;
-              Follow-up with customers, suppliers and government institutions;
-             Perform various administrative tasks;
-             Daily update of company data;
-             Correspond by email daily with our Operations Department located abroad, as well as with the Legal Affairs Department and our external partners;
-             Ensure the preparation and presentation of reports in tight deadlines;
-             Provide support to the Vice-President Operations.
Competitive salary and employment benefits will be discussed with the candidates selected for an interview.
Required qualifications and skills:
-             Diploma of College Studies and at least two years of experience in a similar position;
-              Must be able to communicate (writing and speaking) in English and French;
-             Experience in accounting is an asset;
-             Mastery of computer tools - Excel, Outlook and Word, Access;
-             Good adaptability;
-             Detailed oriented;
-             Ability to work under pressure;
-             Ability to learn quickly;
-             Have initiative, autonomy and interpersonal skills;
-             Ability to act with discretion, transparency, courtesy and confidentiality;
-             Good communication skills.
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Please send your CV to rh@cji-group.com.

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Entreprise locale ayant un bureau au centre-ville de Montréal est présentement àla recherche d'une personne motivée et stable pour combler un poste permanentet à temps plein d'Adjoint(e) aux Opérations.
À ce titre,l'employé(e) assume notamment les responsabilités suivantes:
-             Maintenir à jour des bases dedonnées;
-             Effectuer le suivi des dossiersauprès des clients, fournisseurs et institutions gouvernementales;
-             Effectuer diverses tâchesadministratives;
-             Correspondrepar courriel quotidiennement auprès de notre Département des Opérations à l'étranger, ainsi qu'avec le départementdes affaires juridiques et nos partenaires externes;
-             Assurer la préparation et laprésentation des rapports dans des délais serrés;
-             Fournir un support à laVice-Présidente des Opérations.
Lesconditions salariales compétitives seront discutées avec les candidats et candidatessélectionnés pour une entrevue.
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Qualifications et aptitudes requises :
-             Diplôme d'études collégiales et aumoins deux ans d'expérience dans un poste similaire;
-             Doitpouvoir communiquer (écrit et parler) en Anglais et en Français;
-             Avoir de l'expérience en comptabilité est unatout;
-             Maîtrise des outils informatiques –Excel, Outlook et Word, Access;
-             Bonne capacité d’adaptation;
-             Être soucieux du travail bien fait;
-             Capacité à travailler souspression;
-             Capacité à apprendre rapidement;
-             Avoir de l'initiative, del'autonomie et de l'entregent;
-             Capacité à agir avec discrétion,transparence, courtoisie et confidentialité;
-             Bonnesaptitudes de communication.
Veuillez envoyer votre CV à rh@cji-group.com.
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