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标题: full-time position as Operations Assistant [打印本页]
作者: h.resource 时间: 2019-9-30 16:45
标题: full-time position as Operations Assistant
Local company having an office downtown Montreal is currently looking for a motivated and stable person to fill a permanent and full-time position as Operations Assistant.
In this capacity, the employee assumes the following responsibilities:
- Maintain up-to-date databases;
- Follow-up with customers, suppliers and government institutions;
- Perform various administrative tasks;
- Daily update of company data;
- Correspond by email daily with our Operations Department located abroad, as well as with the Legal Affairs Department and our external partners;
- Ensure the preparation and presentation of reports in tight deadlines;
- Provide support to the Vice-President Operations.
Competitive salary and employment benefits will be discussed with the candidates selected for an interview.
Required qualifications and skills:
- Diploma of College Studies and at least two years of experience in a similar position;
- Must be able to communicate (writing and speaking) in English and French;
- Experience in accounting is an asset;
- Mastery of computer tools - Excel, Outlook and Word, Access;
- Good adaptability;
- Detailed oriented;
- Ability to work under pressure;
- Ability to learn quickly;
- Have initiative, autonomy and interpersonal skills;
- Ability to act with discretion, transparency, courtesy and confidentiality;
- Good communication skills.
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Entreprise locale ayant un bureau au centre-ville de Montréal est présentement àla recherche d'une personne motivée et stable pour combler un poste permanentet à temps plein d'Adjoint(e) aux Opérations.
À ce titre,l'employé(e) assume notamment les responsabilités suivantes:
- Maintenir à jour des bases dedonnées;
- Effectuer le suivi des dossiersauprès des clients, fournisseurs et institutions gouvernementales;
- Effectuer diverses tâchesadministratives;
- Correspondrepar courriel quotidiennement auprès de notre Département des Opérations à l'étranger, ainsi qu'avec le départementdes affaires juridiques et nos partenaires externes;
- Assurer la préparation et laprésentation des rapports dans des délais serrés;
- Fournir un support à laVice-Présidente des Opérations.
Lesconditions salariales compétitives seront discutées avec les candidats et candidatessélectionnés pour une entrevue.
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Qualifications et aptitudes requises :
- Diplôme d'études collégiales et aumoins deux ans d'expérience dans un poste similaire;
- Doitpouvoir communiquer (écrit et parler) en Anglais et en Français;
- Avoir de l'expérience en comptabilité est unatout;
- Maîtrise des outils informatiques –Excel, Outlook et Word, Access;
- Bonne capacité d’adaptation;
- Être soucieux du travail bien fait;
- Capacité à travailler souspression;
- Capacité à apprendre rapidement;
- Avoir de l'initiative, del'autonomie et de l'entregent;
- Capacité à agir avec discrétion,transparence, courtoisie et confidentialité;
- Bonnesaptitudes de communication.
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