租房买房买生意上iU91
楼主: msb
打印 上一主题 下一主题

[联谊] French man from France looking for a chinese girl

[复制链接]   [推荐给好友]
21#
 楼主| 发表于 2002-10-23 09:05 | 只看该作者
Ni hao Princess,

I don't found yet !
Do you know someone available, or you ?

msb
温馨提示
本站接到网友举报,有人发布招聘(保姆管家、助理文秘、中文教师等)、交友和送宠物等信息,目标主要是针对女士行骗。为了增加欺骗力度,有的招聘中留了本地电话号码,那些电话号码实际上都是虚拟号码,其实他们人不在本地。建议大家提高警惕,不要随意提供个人信息并与对方纠缠,谨防“杀猪盘”。
回复 支持 反对

使用道具 举报

22#
发表于 2002-10-23 12:29 | 只看该作者
  well!!msb??i want to tell you something that maybe you are unhappy...you got grammar wrong?<I don't found yet !>right here!!make sense??    don't tell me that you didn't do it on purpose??  :mad:  .i think you shouldn't make this mistake,therefore     in fact  :rolleyes:   you are lying    take down your fuc*in picture,that's not yours and get shit out here,hells are waitting for you!!  :p
回复 支持 反对

使用道具 举报

23#
 楼主| 发表于 2002-10-23 12:51 | 只看该作者
Dear may it be,

Sorry for your words. This is my true picture. For the grammar, sure may be it's wrong. I'm french from France and my english is not good.

Why you wrote me so bad stuff ?

msb
回复 支持 反对

使用道具 举报

24#
发表于 2002-10-23 13:48 | 只看该作者
According to his French, I'm sure msb is a French man. Please don't attack him, even though his English is not as good as his French. He has been very kind not criticising the errors you guys made in French. My feeling tells me he is quite a gentleman.
Donc, calmez-vous et laissez le vivre sa vie comme bon lui semblera.
  :p
回复 支持 反对

使用道具 举报

25#
发表于 2002-10-23 13:52 | 只看该作者
oh, boy
stop that...

everybody has freedom to do what he wanna do except violate the law .....

for sure you may come out with your opinions, but I suggest that you care your diction...

in my mind, I hate some guy keep any uncivil words
in his mouth.....please calm yourself

anyway, I don't wanna see a spit war happened again...........even though all the man is a cheater ...........
-Do The Right Thing-
回复 支持 反对

使用道具 举报

26#
发表于 2002-10-23 13:56 | 只看该作者
connect the last one

hope nobody hate my words....

a passerby
-Do The Right Thing-
回复 支持 反对

使用道具 举报

27#
发表于 2002-10-23 15:23 | 只看该作者
BLC:
Je sais que ton français est très bien. Mais ici on s'en fout de la grammaire et de l'écriture. Je peux essayer de faire attention sur ce que je'écris ou parle, mais ça m'emmerde de vivre d'une mannière trop serieuse et lourde.
msb:ben, moi, j'habite dans un carrefour entre le paradis et l'enfert. Et j'attends un héro qui sera capable de me conduire vers la bonne direction. Hi, mec, d'où viends-tu de la France?
回复 支持 反对

使用道具 举报

28#
发表于 2002-10-23 15:49 | 只看该作者
Jadis,
Je n'avais aucune intention de te vexer.Mais, la vulgarité ne soulage quère une vie accablante, ni démontre la maîtrise du français d'ailleurs.
Salut
  :cool:
回复 支持 反对

使用道具 举报

29#
发表于 2002-10-23 15:59 | 只看该作者
Pas une vie accablante, je m'amuse, profide de ma jeunesse.
回复 支持 反对

使用道具 举报

30#
 楼主| 发表于 2002-10-23 16:29 | 只看该作者
Merci BLC !

Jadis, je viens du nord-est de la France, d'Alsace. J'habite au Canada depuis le 6 aout 1996.
Je pense que la vulgarite n'est pas un moyen d'expression, mais plutot le signe d'un malaise interieur. On peut parfaitement etre tres poli et s'amuser. Le respect de l'autre est primordial dans toutes relations. Comment peut-on se respecter soi-meme si on ne respecte pas les autres. Et tres franchement, je fuis tres loin des gens que ne se respect pas.

msb
回复 支持 反对

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 免费注册

本版积分规则

Copyright © 1999 - 2024 by Sinoquebec Media Inc. All Rights Reserved 未经许可不得摘抄  |  GMT-4, 2024-5-2 10:04 , Processed in 0.052372 second(s), 38 queries .